måndag 3 september 2012

Vår kväll

Vår årsdag firades med en supergod middag på Stationen. Erik åt Le toast Skagen och Lax Benedict medan jag mumsade på Chévre chaud och skaldjursgryta!! Min förrätt var "to die for"!!! Hur gott som helst, den ska jag absolut beställa igen! Den här restaurangen får många plus i kanten för att de har glutenfritt bröd!! 
Är man ihop med en bloggare så är man! =)
Efter middagen var vi himla mätta och nöjda, men jag fick ändå en galen "craving" efter rosa, sura skumbananer från karamellkungen!!! Jag tvingade mer eller mindre Erik att åka till både Coop, Ica kvarnen OCH Kvantum, för att hitta mina favoriter! Resten av kvällen spenderades sedan i soffan med mys framför "Ensam mamma söker". Tror Erik gillade det mer än vad han erkänner. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...