tisdag 11 september 2012

Dagens tips

Tisdagen bjöd på plugg på skolan, en sväng på stan, en eftermiddagstupplur och lite STS jobb i Upplands Väsby. Måste tipsa er om appen "Wrapp", där man kan skicka (GRATIS!) presentkort till varandra. Jag hade fått ett på 50 kr från Claes Ohlson, så jag sprang runt i butiken och försökte hitta bra grejer att få gratis. Med avdragen rabatt fick jag möbeltassar, post-it´s och "hörlurarmuffar" för endast 19 kr!! Bra deal. 

Ett par byxor fick också följa med hem från stan. Har försökt tagit kort på byxorna x antal gånger, med olika kameror, men den rätta färgen går inte att få till. Det får bli bilden från hemsidan istället.
På kvällen var jag i Upplands Väsby för lite jobb. Blev bjuden på en jättegod glutenfri äppelkaka! Lucky me! 

Nu börjar det närma sig med stormsteg, gott folk!!! Nu är det bara 30 dagar tills jag åker till USA!!! Det är en hel del att fixa med innan dess, köpa bröllopspresent, skriva tal, fundera på packningslista osv. Det kommer att bli grymt!! Längtar!

1 kommentar:

  1. Hej kusin, Visst är det kul att Wrappa! Jag köpte syltburkar och etiketter för min Wrapp:)
    Kika gärna in på min nya blogg om du inte redan har gjort det för fler tips;) Stor kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...