tisdag 25 september 2012

Älskar rabatter!!

Var ner på stan imorse för att köpa två stämplar och ett cardstock från en tjej från "köp, sälj & skänk". Fick alla tre för 45 kr. Dessutom sålde jag en klänning till en annan tjej, så där åkte några kronor tillbaka till spenderarkontot. 
När jag ändå var nere på stan passade jag på att kika i lite affärer och se om jag kunde utnyttja de rabatter jag hade på wrapp. Inne på Granit hittade jag dessa söta ljushållare i betong och med rabatt blev de mina för ynka femman. Granit har även 10% studentrabatt så de vita små skålarna (som jag tänkte ha till soja vid sushimumsande) fick jag lite billigare än utsatt pris. 
Även Cubus har studentrabatt, dock 20%! =)  Var ute efter nya fingervantar och hittade dessa supersmarta med "touchfunktion" så man slipper ta av vanten varje gång man ska kolla på mobilen! Me like!
Var även in på Amaryllis Blomsterhandel (UL´s gamla lokaler) för att kolla på lite blommor. Efter lite överläggning med expediten fick dessa två följa med hem. Den ena är dock lite stor för vår nya fina kruka, får försöka lösa det på något praktiskt sätt. Den lite större blomman ska få en kruka i form av en gammal konservburk. Jag föll för den vita lilla "schackpjäsen", så den åkte också ner i påsen. =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...