fredag 21 september 2012

The intouchables

Vilken riktig "feel-good" film!! Den var full av kontraster och kulturkrockar, samtidigt så otroligt varm, charmig, vacker och inte minst, ROLIG!! Vi skrattade mycket och i slutet kunde jag inte hålla tårarna borta! Filmmusiken var jättefin, ska kolla om den finns på spotify. Omar Sy, som spelar ena huvudrollen, var klockren! Både Erik och jag konstaterade att vi skulle vilja ha en vän som honom! Det är svårt att beskriva hur bra den här filmen faktiskt är, ni får helt enkelt gå och se den själva! Den var värd varenda krona, och jag skulle lätt kunna se den igen!

Dock slipper jag gärna dryga "medbionärer" som kommenterar filmen, skrattar för högt och för länge, pratar med sina vänner och prasslar med godispåsar. Surtantsvarning på mig, jag vet, men de förstör min bioupplevelse och den film jag är så otroligt inne i. #moodkillers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...