måndag 3 september 2012

Vår årsdag!

Idag firar Erik och jag vår årsdag!! Hur många år vi firar är dock lite oklart, vi var ju ihop i nästan tre år innan vi separerade i tio månader. Sedan 3 september 2011 har vi iaf varit ihop och har under tiden även hunnit att bli sambos. Så se det som ni vill, ett år eller fyra år eller som min fina vän Sofia säger: kalla det för fem år inklusive uppehåll!!  =) 
Erik började dagen med att åka till skolan medan jag åkte till frissan och fräschade upp mitt hår. Välbehövlig lyx på en måndag! Min kurs har också dragit igång, men den är ju nätbaserad så jag bestämmer själv när jag har skola. Efter frissan flängde jag runt på stan och uträttade en massa ärenden; skickade daim till USA (svindyrt!), fyllde på både mitt och Eriks busskort, köpte hem lite brie och salami, var in på Stationen där vi ska äta ikväll och på vägen hem köpte jag med mig blommor till min fina karl. Han är inte så mycket för det här med snittblommor, men han blev ju såklart glad. Jag, (som fick den rosa blomman av mannen som sålde mig rosorna) gillar däremot blommor jättemycket, så jag får se rosorna som en present till mig själv också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...