måndag 24 september 2012

Middag i vita huset

Här kommer lite bilder från gårdagens middag hemma hos några av Eriks släktingar. De bor i ett helt fantastiskt hus, och kunde jag så skulle jag visa er hela huset och alla fina, genomtänkta detaljer som finns i det!! Istället kan ni kika in i deras fina affär, eller på deras webshop Coast and Country!! Där finns massa vackra saker i lantlig och skärgårdsstil med inslag av New England. OBS! Skapar ha begär!!! 
Vi kanske inte har exakt samma stil på inredning, men jag kan ju lätt påstå att deras hus har inspirerat mig i min jakt på inredning till vårat hem. Ni ser ju själva! =)  De kör på New England, vi på Shabby Chic. 
 
 
 
Erik med söta LEXI
Den här fina krukan från Lene Bjerre fick vi med oss hem. Tack så jättemycket för en god middag, ett toppensällskap och den fina krukan! Hoppas vi ses snart igen! 

2 kommentarer:

  1. Tack själva fina ni :) Hoppas vi ses snart igen!
    Kramar till er båda! / Jackie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...