onsdag 5 september 2012

Dagen i stort

Dagen har varit väldigt produktiv, jag hunnit med många "måsten". Jag flängde över halva stan för att lämna och hämta upp saker på olika ställen (gratis motion) och svängde förbi jobbet för att fylla på energinivån något. Skönt att träffa på mina glada, härliga kollegor! Sen överraskade jag Erik med lite milkshake innan storhandlingen på Kvantum. Trots att jag har tvättat och fixat med en massa saker idag kan jag inte sluta känna en olustig känsla i kroppen. Jag har känt mig bitter/sur/irriterad och allmänt less hela dagen. Inget verkar kunna pigga upp mig. Och nej, kom inte och skyll på "kvinnliga problem" för då blir jag ännu mer sur! Ingen sånt just nu! 
Middagen blev faktiskt en riktig hit!!  Jag googlade lite random fram ett kycklingrecept som visade sig vara hur gott som helst!! Det här måste göras om! Tror både Erik och jag behövde en god middag ikväll, inte bara jag som buttrar när hemma... 
Nu är det dags för veckans nya avsnitt av Roomservice. Det borde göra mig på bättre humör! #älskar Shabby Chic!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...