torsdag 13 september 2012

Vilken toppendag!

Jag började dagen med att använda en produkt som min frisör har givit mig, det är en kräm man har i håret för att färgen ska återfå lite glans och inte vara så daskig. Den var lätt att applicera och även om den inte bleker håret (dvs får bort min utväxt) så tycker jag ändå att håret blev mjukare och att färgen numera är lite varmare och fylligare. Man kanske skulle satsa på en stor förpackning..?!
 
Efter min långdusch fick jag besök av bästa Sandra. Vi spånade på uppsatsen och fikade på de sista kokostopparna. Vi fick en hel del gjort i vårat planerande, skönt! Sen åkte vi till pappa för att lämna tillbaka bilen och blev bjudna på lite fika. (igen!) Fick även träffa brorsan och lilla S, som sprang runt och busade med oss. Det gäller att vara på sin vakt när en liten sötis springer runt och kastar bollar och äpplen! =)
När vi hade fikat klart och fått en MASSA idéer till uppsatsen från min kära far, drog vi hem till mig en sväng, sen gick vi vidare till Raw like sushi och beställde lite middag från deras "innan löning" meny! Smart namn det där, väldigt passande just idag! Det fick bli en 10 bitars för oss båda. Middagen tog vi med oss vidare hem till fina Anna och Erik. 
A & E har varit i Ullared och shoppat loss, så Anna var ju såklart tvungen att ta fram sin fina muffinsformlåda och visa sina nya, fina inköp! Vi valde några formar med röda blommor på, till att fylla med chokladmuffinssmet och vit chokladfrosting!!! Farlig fikadag det här! Nu får vi hålla igen med fika ett tag! =)
Tack mina fina vänner för en underbar dag!! Ni är toppen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...