måndag 20 februari 2012

Vilken lyxig dag det blev

Måndagen bjöd på massa härligheter.
Först lektion mellan 10 och 12, sedan traskade jag, Sandra och Maria ner på stan. 
Sandra och jag fyndade billiga kläder på Cubus, jag fick med mig en svart basic topp
och ett vitt linne för ynka 58 kr!! =)

Jag hann även förbi Mamsel K,  hon som äger affären var jättegullig
och hjälpte mig kolla upp en vara som jag länge har letat efter.
 Vi får se om jag kan få tag i den!!!

Sen hittade jag tacksamt nog snabbt en present till Eriks 25 årsdag!! 
Skönt att ha det färdigt.
Vid fyra var det PVD möte!!!
Nu är det bara 17 dagar kvar!!!!! 
Jag satsade på stort och köpte med mig lite glutenfika,
och typiskt nog hade ju grabbarna fixat glutenfritt just idag!

 


Efter mötet gick vi till Smålands nation och käkade lite mat.
Deras bbq burgare var helt ok, och den här gången kom maten snabbt!



Med PVD i sikte -  nu kööööör vi!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...