söndag 19 februari 2012

Jobb och Melloskräll

Oj oj oj, vilken helg!!!
Lördagen på jobbet levererade verkligen! Jag var på toppenhumör, inget kunde rubba mig!
Jag fick turen att jobba med bra kollegor och jag fick träffa massa härliga gäster, en gammal klasskompis kom in, Lindsey var där med några vänner, jag fick prata med en underbar "glutenkvinna" som dessutom gav mig en riktig snilleblixt och det var till och med en man som tyckte att vi skulle gifta oss!!
På MAX kan allt hända.

(På vägen hem såg jag dessutom 8 kaniner och en räv!)

Dagpasset på jobbet gick bra det med, bästa pappa kom och hälsade på. Alltid lika kul med besök av någon man känner! Efter jobbet blev det en promenad med Jasaman. Eftersom jag missade Mello igår satt jag bänkad framför reprisen ikväll!!!! Vilken skräll!!

Bästa låten under kvällen var Sarah och Ginas tungvrickare till namnlåt (imponerad!) Snyggast tjej var Molly, hon börjar växa upp och bli en riktig kvinna. haha. Lite som en blandning av Kelly Clarkson och Miley Cyrus. Snyggast kille var Mattias från EMD och den som hade snyggast rumpa hade trikåer på sig..! =)  Kvällens (som Laila Bagge kallar det) plagiat går nog faktiskt till Andreas Johnson, för hans låt lär ju precis som (tror det är en Oasis låt) ...! Priset för kvällens (kanske minst oväntade) skräll går såklart till mr orange, the love pastor himself - Björn Ranelid och fröken Li. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den låten, den har ju minst sagt varit omtalad i pressen och på facebook det senaste dygnet. Den påminner mig lite om Gert Fylikings "sunscreen-låt". Lyssna själv så får du se.

Sent inpå småtimmarna kikade jag lite på Big Brother, var ju tvungen att kolla in årets utbud. Blev lite förvånad när jag såg "svenska killar är så snåla - bloggar Hanna" där inne, trodde nog inte att det var något för henne. Eller kanske tvärtom, det är ett perfekt forum för att få synas och höras så mycket som möjligt. Hennes föräldrar måste vara stolta...  Vi får väl se vad hon kan ställa till med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...