torsdag 2 februari 2012

Ordning och reda

Efter att ha träffat Maria på en snabb "köpa presentdate" på stan, cyklade jag hem i ilfart! 
Det var så sjukt kallt ute!!! 
För att bli varm satte jag igång att städa lägenheten. Skafferiet rensades, torkades ur och fylldes upp med mat som jag tagit med hemifrån. Jag fixade en egen glutenhylla, lika bra. Sedan fyllde jag upp den något tomma kryddlådan (vilken nu är proppfull), oboyburken, pastaburken och kaffeburken. Hyllan i badrummet torkades ur och fick äntligen fyra korgar och hyllan i sovrummet fylldes på med lite dekoration. 


Jag har en grej för änglar!
Nybäddad säng, med mina kuddar.
Den här vackra burken hittade jag inne på en teaffär, sååå fin!
Får jag råd och plats för den så ska den allt bli min!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...