måndag 6 februari 2012

En chill söndag

Söndagen började med en lååång sovmorgon och en sen lyxfrukost. 
Jag tror minsann att jag börjar bli gammal, en utekväll gör mig galet seg dagen efter. 
Måste vara det där lömska vinet!! 
Sen drog jag till Gränby och fikade med söta Emma. 
Vi hade massvis att prata om, måste nog boka in en ny fika snart igen!
Hon lyxade till det med en smarrig supersemla.
På kvällen jobbade jag med några härliga människor. 
Vi hade sjukt mycket att göra, men vi blev sådär 
skönt övertrötta och skämten var på högsta nivå. =) 
Det är viktigt att kunna ha kul på jobbet!

Efter jobbet skyndade jag hem för att kolla på reprisen av Melodifestivalen. 
Min absoluta favorit var helt klart Loreen. Förra året gillade jag hennes låt men det var inte förrns den började spelas ute som jag verkligen började tycka om den. Årets låt, Euphoria, däremot, den älskade jag på stört!!! Så himla skön! Loreen är som en blandning mellan Pochahontas och Avatar, sjukt vacker! Dessutom har hon en grymt bra röst! Det finns tyvärr ingen video som visar hennes fina uppträdande just nu. Men lyssna och njut. 


Den andra att gå vidare direkt till finalen var gruppen Dead by April. 
Blev glad när jag såg att de skulle vara med, de bidrar minst sagt med en stor variation, det är kul med lite nytt och jag gillar kombinationen av sångarnas röster. Dock tycker jag att deras gamla låtar är bättre, tex Losing you från 09. Men de är ju iaf fina att titta på. =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...