fredag 17 februari 2012

I´m done!

Hemtentan är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!
Usch och fy så trött jag är på skiten, vill aldrig mer se den 
(med andra ord, jag hoppas att slippa rest på någon av frågorna)!!
Men med 8 minuter tillgodo är den inskickad iaf.
Nu tar jag helg och ser fram emot lördagens sovmorgon!
Den här fina bananen fick jag av Lotta som uppmuntring. Tack!
Sen överlevde jag nog kvällen mycket tack vare det lösgodis som Erik handplockat åt mig!! =) 
Jag var ensam kvar på skolan (inte så konstigt med tanke på att det var en fredagkväll och klockan började närma sig 23...) så när jag skulle gå hem var det mesta nersläckt och tändes inte förens jag kom gående. Lite läskigt, nästan som i "The Shining". Satt och väntade på att Jack Nicholson eller tvillingarna skulle dyka upp, men det enda sällskap jag fick var en liten bananfluga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...