onsdag 15 februari 2012

Pluggdag deluxe





Imorse när jag vaknade och tittade ut fick jag en smärre chock, så mycket snö det kommit!!! Det var en riktig pärs att ta sig till skolan på cykel, till och med så pass att jag funderar på att ta bussen till skolan i morgon. Plogbilarna i Uppsala verkar inte fatta hur man gör, de plogar några centimeter upp så att de inte ska skada sina plogblad, men det gör ju så att man sladdar runt som en idiot i modden!!!




Jag lyckades iaf ta mig en tripp förbi studenthälsan imorse och jag fick massa kondomer sponsrat till PVD!!! Tjoho, go me! 
Sen var det bara att grotta ner sig i skiten. Jag är så TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT på hemtentan!!
Kan det inte bara bli fredag så all tentaångest kan gå över?!
Måste passa på att hylla min snyggkompis- Sandra the rockstar!! =)
Hon stack iväg till frissan mitt i pluggandet och kom tillbaka med urläckert hår! 

Det är tur att vi inte har tenta alltför ofta, för det må vara mysigt att vara nästan ensam kvar i skolan till 21, men det är f*n inte ett kul sätt att spendera kvällen på!! Som tur är hade jag gott sällskap av L!!


Nej, dags att packa ihop och dra hemåt! 

1 kommentar:

  1. Haha DU är en rockstar anna! Jag älskar din blogg :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...