fredag 10 februari 2012

Dags för fredagsmyyyyyys

Fredagskvällen fick bli lugn och mysig, passade mig alldeles perfekt.
Vi strosade runt på Gränby, handlade mat och kollade på lite kläder.
Jag kom hem med ett par nya, välbehövda jeans. 

Till middag åt vi en favorit - världens godaste Tacopaj!! 


Inget Fredagsmys utan lite snacks. 
(Trots att den nya smaken American BBQ & Sourcream chips var god, 
fick vi bara i oss knappt halva påsen.)

Vi hann kolla på en massa tv ikväll, men det hör väl myskvällar till..?
Det var allt från "vem vet mest" och "Notting Hill" till "QX Gaygalan".
Riktigt kul med så många kändisar på en gång. 
Jag är ju vad man skulle kunna kalla för "kändiskåt" så jag gillar att spana efter dem! 

Nej, nu är det dags att krypa ner i den nybäddade sängen. (skönaste känslan)
Ska jobba i morgon, sen ska jag iväg på mys hos bästa A!
Natti Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...