onsdag 30 januari 2013

Mys-tv!

Just nu följer vi många serier här hemma: Kontoret, Familjen Holstein Gottorp, Allt faller och min personliga favorit - Mia på Grötö!


Mia är sådär fullkomligt genomhärlig, det är omöjligt att inte gilla henne! Hon är varm, rolig, jordnära, vimsig och trygg, påminner faktiskt mycket om en nära vän till mig! Att hon sedan huserar på fantastiska "sommarvästkusten" tillsammans med andra härliga människor, gör det ju så mycket bättre! Sedan kanske de inte har så mysigt som det ser ut och de kanske inte är så klämkäcka som de verkar, men det gör inget. De gör bra tv, jag myser för fullt i soffan, småskrattar igenkännande för mig själv och längtar mer än någonsin efter sommaren. Banne mig, västkusten måste allt få sig ett besök denna sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...