torsdag 17 januari 2013

60 bitar sushi

Idag har jag agerat flyttkarl igen, med STOR hjälp från pappa och Erik som släpade grejer i flera timmar! (Sålde även en bokhylla.) Nu är i princip hela min lägenhet samt förråd TOMMA!! Kvar återstår endast den sista städningen. Skönt! Var förbi några grannar och sa "hej då" också. De är så söta, babblade på och gav mig en stor kram när jag skulle gå. Bra grannar ska man hålla hårt i!

På kvällen åkte vi hem till min kära syster med familj. Med oss i kassen dit, hade vi inte mindre än 60 bitar sushi! Man skulle ju kunna tro att vi var hungriga. Gott var det och alla fyra blev definitivt mätta! =)
Nu är det läggdags, för jag är trött och måste upp och städa imorgon! Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...