lördag 19 januari 2013

Kölden biter sig kvar

Hej på er! Gårdagskvällen blev hur bra som helst, trevligt sällskap och god mat. Var för upptagen för att ens hinna fota! När jag skulle hem från stan fick jag för mig att jag skulle traska, kanske inte min bästa idé... Låren var helt rosa när jag väl kom hem, sprang till och med den sista biten, allt för att hålla värmen!

Idag har nog ingen kunnat undgå hur kallt det har varit. I Uppsala har vi legat kring -17 sträcket, brrr!! Var dock tvungen att ta mig till jobbet och eftersom bilen inte fanns till hands, ja då fick jag helt enkelt cykla! Men det gjorde inte så mycket, hade ju rustat med termobyxor och allt! Värre var det att stå i drive-luckan i några timmar!! Fy farao så kallt, trots fyra lager tröjor! Stackars fingrarna blev som små istappar.

Nu har jag krupit ner under varma täcket, den här lördagskvällen får bli i det lugnaste laget, jobbar ju imorgon igen. Ha en fin kväll, klackarna i taket för er som är ute och dansar! Vi ses imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...