torsdag 31 januari 2013

En blandad dag

Idag har varit en varierad dag, jag skulle ha jobbat med det blev inställt. Istället åkte jag till en kompis och hade fotosession (fick lära mig mer om hur min kamera funkar, vilka blixtar man ska använda, hur man ska förhålla sig till F värdet osv. Mycket intressant men också svårt att ta till sig allt på en gång!) Fick även träffa hans söta lilla E för första gången! Bilderna från fotostunden kommer i ett eget inlägg. 

Efter mitt besök hos pojkarna, åkte jag till Gränby för lite storhandling. Tyvärr fick jag inte med mig min partner in crime den här gången, för han låg hemma sjuk. Jag tycker att det är rätt kul att storhandla, dock är det mycket roligare om man är två (inte minst när kassarna ska bäras upp 3 trappor!) Med mig hem kom lite tulpaner, den här gången blev det en rosa variant. Försökte få till en bra bild, men de ville inte riktigt bli bra utan dagsljus, så jag får prova imorgon igen. Vi lyxade till middagen med hemkörd thaimat! Billig var den också för vi utnyttjade en groupon kupong och hemkörningen var gratis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...