måndag 21 januari 2013

För mycket kort

Dagen har varvats med oändligt många viktiga samtal, en del tvätt och lite fotoframkallning. Jag trodde inte att man kan kunde ta för många kort, men det kan man tydligen..! =) Man kan iaf ta fler kort än vad som får plats i fotoalbumet som var tänkt för USA/bröllopsbilderna. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här, framkalla färre bilder och kanske missa något viktigt, eller helt enkelt köpa ett nytt fotoalbum... en svår nöt som tåls att kluras på. Älskar albumet som jag köpte på min USA resa, dock rymmer den "bara" 160 bilder, och det är tyvärr lite för få!
Jag köpte album med Sverige på, under min USA resa. Vilken patriot! =)
Nej, dags att svarva om. Erik kom hem och sa att han hade planerat något mysigt för kvällen, så nu tar vi cyklarna ner på stan. Är så nyfiken, vad kan det vara som han har hittat på? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...