söndag 27 januari 2013

Kom och köp

Idag har jag stått på loppis i Fyris Park med syrran och hjälpt henne att sälja av massa grejer. Till en början var det ganska lugnt, säljarna gick runt och köpte av varandra, men när folkmassan släpptes in vid 12 blev det smärre kaos. Folk blev som tokiga, slet i saker och prutade hutlöst! Dock blev jag himla sugen på att sälja saker jag med. Jag gillar verkligen loppis, både att sälja och att köpa! Här är vad jag fyndade idag.
Nya gardiner till vardagsrummet. Passar perfekt in i vårt tema! (60 kr) 
 Tre linnen... (50 kr) 
 ...och en klänning! (40 kr)
Jag är helnöjd med mina fynd! 

1 kommentar:

  1. Åh vad fint och fräscht ni har det i vardagsrummet. Fräscht låter alltid så fel på nått sätt, som att man förväntat sig "sunkigt", men du fattar vad jag menar haha. Och vilket fynd.

    Kalaset ser ju urmysigt ut också!! :)

    Hej hej!
    Vi har haft det hur bra som helst, så skönt att komma iväg lite och få lite sol på nosen. Jag känner det samma, det är inte speciellt varmt i The Lou heller just nu.
    Channing är en riktig läckerbit, jag brukar ha honom som stand-in pojkvän när D är iväg haha. Funkar bra!
    Det är bara en långweekend för oss här nu, sen åker vi tillbaka i mitten av februari. Huset är till "Spring Training". De tränar här nere (i Jupiter) mellan 15 februari och slutet av mars. Som ett träningsläger, så när en av lagkompisarna hade ett event här nere som vi ändå skulle på så passade vi på att köra dit och kika på huset! Så nu är allt redo för säsongen :) Så var det ju bara ett 100% klart kontrakt som vore bra att ha också. Men det löser sig, alla kort ligger på bordet i alla fall...
    Veckan har varit bra. STL-media har varit lite tuffa men några dagar borta från allt & början av veckan är utsuddad :) Hur har din vecka varit? Kram på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...