tisdag 8 januari 2013

Dagens skörd

Hittade massa bra grejer på rean idag. Först lite saker till håret: balsamspray, läggningsvätska, värmeskydd och impackning. Nu har jag så det räcker ett tag!!
Gallerix fyndade jag en ram för halva priset, på Miqmaq köpte jag en bricka till vår ljushållare för halva priset och på Lagerhaus hittade jag vanlig tejp, prickig tejp och ett "visdomsordskort" (dock ej på rea).
På vår hylla i sovrummet har det blivit så fint. Har kort på min söta brorson, två änglar, karikatyr av Erik och mig, som en man på Tallinnfärjan ritade, ett hjärta i halm och dagens nya inköp.
Så sant!!

2 kommentarer:

  1. Fina fynd, kusin:) Kram

    SvaraRadera
  2. 1. Bra hårgrejer är alltid kul! Fräscht hår gör mycket. 2. Jag gillar kortet. Man ska göra det som gör en lycklig. Och jag tycker att hyllan ser super ut. Plus att jag diggar porträttet på er och er vägg. I like it.

    Verkligen! Speciellt om man bor cirka trekvart utanför stan, blir lite drygt att behöva förlita sig på andra människor. Speciellt när jag KAN köra... och uppenbarligen bättre än den klumpedunsen jag bor ihop med ;)

    Det hade varit awesome! Haha, hmm... hur cool han egentligen är? Jag vet inte hur jag ska besvara den frågan ;) Det hade som sagt varit jätteroligt!

    Uh, ja jag vill knappt ens tänka på det haha. Det är sjukt egentligen. Tre dagar där, tre dagar där, hemma i typ en vecka, samma procedur igen. Det är roligt att få vara en del av det, men det är sjukt. Sen spenderar ju D cirka 12 timmar om dagen nere på arenan. Och jag tar powernaps och tittar på tv haha.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...