tisdag 17 juli 2012

Plaskblött

Tisdagen har spenderats på landet, ute hos svärföräldrarna. De bjöd på egenodlade jordgubbar, smultron och vita smultron! Vi fikade även på daimtårta, glass och hemmagjord rabarbersaft. Det är alltid så mysig och avkopplande att komma ut hit! Att vara här ikväll gör dock att jag längtar lite extra efter min älskling, men nu är det inte många dagar kvar tills vi äntligen ses igen!!
Vädret lurades som vanligt... först sken solen men helt plötsligt var himlen svart och regnet fullkomligt VRÄKTE ner!! Dock var vi var många som trotsade regnet och köpte glass trots busvädret! Är det sommar så är det! Söta Turbo var nog glad att han var inomhus!
Härliga B var även på plats och hjälpte till att snickra på familjens nya altan. 
Till middag bjöds det på kolpudding med potatis, broccoli, sylt och sås - riktigt gott!!
Tack bästa Åsa för god mat!!
Ikväll har det blivit några timmar framför datorn för min del, sitter just nu djupt försjuken i inredningstankar!! Det jag mest är inne på, är att fixa till vårat (hemska) vardagsrum, som är i stort behov av en uppfräschning!! www.styleroom.se inspirerar mig mycket, hittar en massa bra idéer där! Imorgon bär det av till Emmaus med fina Sofia. Då ska jag leta loppisfynd som kan göras om och användas hemma hos oss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...