onsdag 4 juli 2012

Happy fourth!!!

Idag har varit en händelserik dag!! Först ut var ett välbehövligt frisörbesök. De slitna topparna och den hemska utväxten är äntligen borta!! 
Sen gick jag till UNT och hämtade ut mina efterlängtade biljetter till Swedish House Maffia!! Efter det blev det lite shopping på stan. Gick upp till härliga myrra i Rådhuset. De har så mycket fint!! Med mig hem fick jag en glasburk och en "luktagott påse". Hittade massa annat fint, bland annat en stativlampa som jag verkligen vill ha!! Dock var inte prislappen av sorten som jag gillar. Spara, spara!!
 
Kollade även in på Lexington. Det är ju Fourth of july idag. Kände att jag skulle fira det lite genom att titta på fina USA-flagg-mönstrade saker.
 
Sen stack jag vidare till lite secondhand affärer, letar gamla krokar men INGEN verkar ha det inne. Suck. Istället fick jag med mig en esprittröja från myronas hem. 85 riksdaler. Som hittat.
 
Shopping gör en trött, så jag åkte hem och sov en timme, slocknade direkt! Sen hörde Klas av sig och ville ha shoppinghjälp. Vem kan tacka nej till sånt! Inte jag iaf. Ner på stan igen...
 
Köpte även ett korallfärgat linne, kunde inte motstå. Det var ju så sött. 
På kvällen cykade jag hem till bästa Amelie och tillsammans med Jasaman och Matilda hade vi en efterlängtad räkkväll på Amelies mysiga balkong!! =) 
Jas hade ett litet missöde med hennes kära telefon. Den smet mellan springorna och flög fyra våningar mot en säker död. Trodde vi... Den hamnade tydligen på grannen unders balkong.. TUR!! Dock var denna tant inte hemma utan jag fick ringa och förklara hela scenariot för henne. Hon var lite utav en "surtant" så vi kände lite skräckblandad förtjusning inför att möta henne. Dock var hon snäll och kom upp med telefonen när hon kom hem igen. Dessutom kom hon i in Amelies vardagsrum och började lovsjunga hennes söta pojkvän och deras "ljusa och ungdomliga hem". Haha. Totally made our evening. Och JA, telefonen överlevde. =) 
Tack fina Amelie för att du fixade så bra!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...