måndag 9 juli 2012

I ett hus vid skogens slut

Igår var jag och firade finaste A. på hennes födelsedag. Jag köpte med mig en jordgubbsmoussetårta till fikat. Den var supergod och helt glutenfri!! Den rekommenderas varmt. 
Grattis grattis!!
 

Hon bjöd mig på jättegod mat, potatissallad och rostbiff!
Sen tog jag min bil och rullade ut på landet för att hälsa på bästa grannen och hans bushund. Vädret var väl kanske inte det bästa, men vad gör det när man har gummistövlar och ett glatt humör?!
 
På kvällen blev det promenad ner till vattnet, hundbad, skagenkvällsmacka, komedifilm, rosé och chips. 
Vi tog oss en låååång sovmorgon och sen en megafrukost på det!! Är man på landet så är man. Sen gick vi och matade hönsen, hunden badade, jag gick och mumsade på både smultron och blåbär, sen åkte vi in till grannbyn och käkade glass. Mysigt ställe det här!!
Tack för ett mysigt dygn i stugan. Det där gör vi om! (men då får det minsann vara lite mer sol!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...