lördag 21 juli 2012

Dagen med stort D

Imorse var jag uppe före tuppen, klockan ringde vid 03.00! Det var dags att åka till Arlanda igen för lite STS jobb. När jag åkte var det fortfarande mörkt på himlen och vägarna var ödsliga, inte ens taxibilarna var ute. Väl på Arlanda sprang jag faktiskt på tre fina vänner inom loppet av bara en timme, två som jobbade och en som skulle på semester. Världen (eller Arlanda) är bra liten.
Ensam på vägen
Pigg som en lärka... eller?! 
Dock är det bara första gången idag som jag kör bort till Arlanda, för senare ikväll ska jag dit och hämta min ÄLSKLING!! Äntligen kommer han hem igen, 33 dagar ifrån varandra är alldeles för länge!
Just nu skiner solen för fullt ute på balkongen, men jag har inte tid att sola, för här inne pågår projekt storstädning!! Det måste ju vara rent och fint när Erik kommer hem igen. Måste visa att jag skött mig. =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...