söndag 8 juli 2012

Det bästa av det senaste

Hallå där!! Eftersom jag inte gjort så mycket mer än att jobba de senaste dagarna, så kommer här en liten sammanfattning av det bästa som har hänt under dessa dagar.

* Hade familjemys och grillkväll hos bästa syster i torsdags. (bilder kommer sen)
* Träffade mina gamla grannar som var så glada att se mig, att de kom fram och kramade om mig.
* Hittade grymt snygga, utblommade jättemaskrosor.
* Såg en söt igelkott (hann dock inte fota den) Har väntat hela våren på att få se en liten taggis.
* Plura kom och käkade på MAX (dock missade jag honom precis).
* Erik Hassle käkade på MAX. Hans häftiga frilla var svårt att missa.
* Såg en underbar konsert på tv med bästa Adele.
* Hittade äntligen mina shorts som gömt sig på vinden. I det ena paret låg det pengar! Tjoho.
* Åt (drack) en lyxshake mintchoklad till middag. (Jag är vuxen och därför gör jag som jag vill!)
* Mös till filmen "27 dresses", Som den obotliga romantikern jag är, skrattade och snyftade jag om vartannat.
Idag, söndag, har jag hunnit med en hel del redan. Disken, tvätten och dammsugningen är fixad. Bäddat rent har jag också hunnit göra. Nu åker jag och köper nåt gott till en förträffligt fin dam som fyller år idag!! Grattis grattis!! Sen drar jag ut på landet och träffar bästa grannen med tokigaste söthunden! Hoppas att ni alla får ett fint slut på helgen!
Bild lånad från  himmelskrora.blogspot.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...