måndag 23 juli 2012

Efter regn kommer solsken

Idag, måndag, börjar min SEMESTER! Det borde vara en glädjens dag, dock började den med ett bakslag, det regnade, jag var sjuk sedan igår och på vägen mot sunnersta dog vår bil!! Nedrans!! Som tur är har jag snälla svärföräldrar som kom och hämtade oss och dessutom bogserade bort vår bil. De är bäst! TACK!! Som tur är så har Erik även snälla M till vän. Han konstaterade snabbt att vår bil antagligen hade fel på bränslepumpen och ska fixa det medan vi är bortresta. Tack! 
När vi väl hade kommit hem igen bjöd jag över mina solstrålar på ost och kex! Skönt att ha något som lyser upp ens vardag! Alltid trevligt när de är med!
Som ni kanske minns från mitt loppis-inlägg så har jag länge velat ha en pigtittare. Idag slog jag till på en söt liten sak. Fick den till ett bra pris också. Dock ska den målas om innan den är helt klar. 
Som ni ser - en dålig start på dagen betyder inte att hela dagen blir katastrof. 
Det löser sig alltid!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...