fredag 13 juli 2012

Inspirerad

Igår hade jag mina sötisar här på besök igen. Vi busade en massa, lekte kurragömma till exempel. De hittade ett jättebra gömställe, i soffan under filten! Gullungar!
När pluttisen hade sovit middag käkade vi lite riskakor (som nu ligger i smulor på hela golvet) =) Efter det var tanken att vi skulle gå ut och leka, men då himlen öppnade sig och regnet fullkomligt öste ner, valde vi att stanna inne och klättra lite istället. 
Sen åkte jag och jobbade. En riktigt bra kväll måste jag säga, sköna kollegor och lagom mycket arbete. På vägen hem såg jag en tjej som var ute och joggade. Jag blev så inspirerad så jag bytte snabbt om till springskor och gav mig ut jag med! Det var så skönt väder, fräsch, ren luft och en perfekt joggingtemperatur! 
Beach 2013, here I come..! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...