lördag 14 juli 2012

Dagens

Natten blev allt annat än vanlig... Kom hem från jobbet strax före 02, sen duschade jag, fixade med internetbanken, sen läste jag bloggar till 05.35!!! Galet. Sådär ska man inte hålla på, för 09.30 vaknade jag, helt förstörd!! Hur som helst, jag hittade massa nya fina bloggar, ska tipsa er om dem sen. De inspirerade mig till en dagens, så här har ni den. 
 
Idag har jag varit ute och hälsat på min bror och hans fina familj! Alltid lika trevligt. De bjöd på gott fika och det bästa av sällskap!
Tack fina familjen för en jättemysig dag och supergott fika! 

1 kommentar:

  1. sv. åh tack =) det finns ett gratis program som heter Photoscape, där i finns det färdiga mallar som man bara kastar in bilderna i :) Sedan sparar i större storlek. där kan du även redigera dem en del :) Supersmidigt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...