söndag 18 november 2012

Studentträff

Största delen av min söndag har spenderats tillsammans med mina utbytesstudenter och deras fantastiska värdfamiljer! Vi körde på ett tidigt adventsfirande med traditionsenligt fika (pepparkakor, glögg med mandel och russin, lussebullar och juleskum), ljusstöpning, pepparkaksbakande och julmusik. Sedan hann vi prata, leka med barnen, tävla i frågesport, dekorera pepparkakorna och fotografera en massa också. Det var en riktigt trevlig dag och extra kul att alla hade möjligheten att komma! Nu har mina studenter och deras familjer äntligen fått träffa varandra på riktigt. Ibland är mitt jobb verkligen världens bästa! Jag ser redan fram emot nästa träff! Om ni ser det här så TACK FÖR EN RIKTIGT HÄRLIG DAG!
Även vi glutisar fick fika! =) 
Något bleka men goda glutispeppisar.
Frågesport
Mina fantastiska studenter
Hela härliga gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...