fredag 16 november 2012

Kvällens händelse

Då var det dags för en mysig Thanksgiving middag igen, helt sjukt hur fort ett år kan gå!! Det är samma fina vän och företaget hon arbetar för, som bjuder på denna tillställning. Bilder från förra året kan ni se HÄR. Kvällen kommer nog bli minst lika trevlig som förra året, dock har jag en ny vän med mig i släptåg den här gången, bästa Amelie ska få smaka på amerikansk tacksamhetsmat för första gången! =)
Bild från http://www.hdwallpapersdepot.com

Ombytt och klar, här är kvällens outfit. 
Både klänningen och boleron är second-hand köp.
Nya skor från USA. Love love love! 

1 kommentar:

  1. Vad roligt för henne, jag ska också äta min första thanksgiving middag nu i år och ser verkligen fram emot det! Vår blir dock inte förrän i nästa vecka :)

    SVAR: Jag har nog tänkt på det där en del och det kommer säkert att bli lite mer "personligt" i bloggen framöver också. Så får vi se hur stor del min sambo blir av det hela, det är helt och hållet upp till honom. Dock fick jag en önskan av en tjej att lägga upp en liten presentation av honom som han gör själv och den har han godkänt så det kommer :)

    Ja det kommer jag absolut att göra, det var roligt att hitta din blogg också så det blir fler besök här! Kram på dig & hoppas er middag blir superhärlig.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...