söndag 4 november 2012

66 års kalas

Med till pappas födelsedagskalas ikväll var såklart min nya favoritkamera! Tokiga och bästa familjen var på plats. Vi försökte få till en syskonbild, men alla busungar skulle ju såklart också vara med på bild. Tycker att den här bilden blev så himla bra, sådär livligt och rörigt som det blir när det finns barn i familjen. 
Med mig till kalaset hade jag även lite presenter, reser man runt i världen måste man ju komma hem med något litet till barnen (och till de vuxna med, för all del)! Barnen fick amerikanskt och estniskt godis, medan pappa fick en mössa, C lite "doftagott" och Ams fick favoritmascaran. 
Vi blev bjudna på massa god Japaninspirerad mat - Sushi (och origami) till förrätt och något jag inte minns namnet på till varmrätt. Efterrätten bestod av en chokladkaka med jordgubbssås och vaniljglass. Mums! Det smakade grymt bra! Dock är det här med att fota mat så att den ser aptitlig ut, fortfarande en gåta jag inte lyckats knäcka... Ni får helt enkelt nöja er med de bilder jag har. 
Tack bästa familjen för en perfekt söndagkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...