måndag 22 oktober 2012

Väntar...

Som vanligt strular det när jag ska resa. Skulle ju ha åkt hem redan igår, men förseningar gjorde så att jag blev kvar i ett dygn till. Inte mig emot, jag hade en himla trevlig kväll igår! Imorse fanns inte min bokning i systemet, men det löste sig. På vägen till NY sket det sig dock TOTALT!!! Jag började må illa, skulle skynda till toaletten men hann inte, flygvärdinnan hann inte komma fram till min plats heller. Jag blev kallsvettig och det svartnade för ögonen, frukosten tillsammans med mitt vattenglas kom upp och hamnade rakt i knät!!! Jag fick göra en Mr Bean - tvätta klänningen i handfatet och blåsa den torr. Som tur var så fanns det blåsande torkare på just den toan. Nu har jag fått i mig lite lunch och köpt en timme wifi. Solen skiner och utsikten över New Yorks skyline är FANTASTISK!! Dock längtar jag hem, till duschen, sängen och till världens finaste kille! Vi ses imorgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...