fredag 12 oktober 2012

Tea Party

Idag har vi varit och druckit te ("fikat") på Unique Celebrations. Amerikanerna vill leka britter och går ibland till dessa söta ställen för att dricka te och äta små munsbitar. Fick äntligen träffa Katie idag, (the bride to be) som jag har saknat henne! Jag är inte så mycket för te, men smaken strawberry chocolate blandat med socker och grädde var helt ok. Damen som jobbade där var jättegullig och fixade glutenfri muffin till mig. Jag fick även frukt, grönsallad med feta, pinjenötter och tranbär, och några specialare med kalkon och gurka. 
Kay (brudens mor), Britney (maid of honor) och Katie (the bride). 
Hittade massa söta grejer i den här affären. Köpte en liten present till J, sen köpte jag ett nytt mobilskal och en väsktagg. Nu kan ingen ta fel på min resväska! =) Den söta tekannan i papper fick jag av damen som jobbade där. Den ska in i min scrapbook. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...