söndag 7 oktober 2012

Dagens fotosession

Vilken vacker dag det har varit idag! Linda och jag tog våra kameror och fotade den vackra naturen i området där vi bor. Vi hann även ta en fika och en lååååång pratstund. Ville aldrig gå hem! Linda tog även en massa bilder på mig, får se om de blev bra, lägger upp dem lite senare isf. Tills dess får ni njuta av dessa härliga bilder, jag blev riktigt nöjd med kvalitén på dem, min digitalkamera är bra faktiskt! 
Vackra färger
Experten in action
Jag fick med en fågel!
Salabackes egen amfiteater. 
Vy över slottet
Tre bin
Min favorit
Som i en saga
Färgpalett
Brantingstorg
På väg mot staden
Tack för idag min fina vän!

På kvällen blev det matlagning och en sväng förbi Anna och Eriks crib. Tack för att ni klämde in mig i ert redan så fulla schema! =) Sen har jag myst med älsklingen, kollat film och packat. Nu är det dags att hoppa i säng, för klockan 04.45 ringer klockan! Mot Bollnäs på äventyr!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...