söndag 7 oktober 2012

Inuti mina påsar

Här kommer lite bilder på mina senaste inköp. 
Grön klänning med spets och knappar i ryggen

 
Vinröda byxor med dragkedja i bak
Grå kjol med vackert paljettmönster
Mysig kofta med snyggt mönster
Klänningen, kjolen och koftan är från H&M, byxorna från Vila. En liknande kofta har jag letat länge efter, så när jag såg den så bara skulle jag ha den!! Kjolen blev jag helt kär i, såå snygg, får se när det blir ett tillfälle att bära den på. Klänningen invigs på Maxkvällen i Bollnäs imorgon. Tur att jag har en underkjol, för klänningen är i kortaste laget! Byxorna blir perfekt till vardags, lite mer färg i tillvaron. 
Jag hade tur, för H&M hade 10% på allt och jag hade ett presentkort som täckte lite av kostnaden. På Vila hade jag ett presentkort samt 20% rabatt, så för byxorna betalade jag endast 40 kr. Har jag sagt att jag älskar rabatter?! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...