torsdag 11 oktober 2012

På plats

Äntligen framme! Resan tog totalt ca 12 timmar, från Arlanda till Dayton. Som vanligt ska det krångla när jag ska flyga, securityn tog jättelång tid så jag missade nästan mitt plan från Chicago. Jag fick tränga mig i kön och sedan springa som en tok fram till min gate (som såklaaaart låg längst bort!) 
Jag kom fram till J´s hus vid 17 tiden. Vi busade med alla hennes fyra hundar, tog massa fina höstbilder kring huset, sen kom Chris över och hälsade på. Det blev middag på mexikanska restaurangen El Casador
Flygplansdieten. 
Äntligen framme hos momma 3! =) 
Tokvovvarna, alla fyra
Allt är större i USA
Min säng
När klockan slog 21.30 somnade jag, helt utmattad och "jetlagad"!! Då hade jag varit uppe i över 20 timmar och var helt slut. Jeanette fick sällskap i sängen, jag sov dock själv i min stora, sköna säng. Hade jag inte varit allergisk mot hundarna, hade jag nog också haft lite sällskap i sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...