onsdag 10 oktober 2012

Packa pappas kappsäck

Bild från hannapaj.blogspot.com
Imorgon är dagen D, dagen då jag måste genomlida två flygresor (är både flygrädd och blir åksjuk) för att komma till en av mina favoritdestinationer. Det kan det väl vara värt, har ju laddat handbagaget med åksjuketabletter, åksjukeband, öronproppar, ögonbindel och massa spotifylistor. Det blir nog bra det där. 

Dock är det här med packningen inte lika lätt. Jag är inte så bra på att packa, eller ska jag säga effektiv?! Kan packa i flera timmar men ändå aldrig bli klar! Just nu funderar jag över hur varmt/kallt det egentligen är där. Väderkartan säger att det ska bli mellan 12 och 21´C, men hur varmt det egentligen är, vet jag ju inte. Ska jag ha höstjacka, boots och halsduk, eller tygskor och en sommarjacka? Vill ju varken svettas eller frysa..! 12 kan ju vara ganska kallt, medan 21 är alldeles för varmt för en höstjacka! PANIK! 

Lite hjälp, någon? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...