söndag 29 april 2012

Uppdatering

Hej alla mina fina läsare!! Sorry för mitt blogguppehåll, har jobbat en massa och inte riktigt haft tid att blogga, men nu är jag tillbaka!

I fredags eftermiddag (dålig timing) svängde jag förbi systemet på Gränby, där var det sjukt mycket folk!! Hade iaf tur att slippa den 50 meter långa kön som ringlade sig utanför systemet i Kvarnen igår!! Planering, är nyckelordet vid "högtider" som kräver besök till dryckesaffären.


Efter kaoset på Gränby rullade jag och bilen vidare till Gävle på lite jobb. Kanske inte det roligaste på en fredagkväll, men det blir ju som sagt inte roligare än vad man gör det till. En spotifylista med bra åka-bil-låtar rekommenderas!


Igår var det jobb hela dagen, men jag hann ändå hämta upp min post och hämta ut ett paket på vägen hem. Dessutom hann jag svänga förbi och hälsa på den här lilla sötnosen. Hennes svans viftade så fort så den syns inte riktigt på bilden. Hon var nog glad över att se mig igen. =)


Senare på kvällen kom C-J och Anna hit. Vi käkade mat, sprang på shoppingtur till OK/Q8 för att köpa massa gottigt (som vi ändå bara åt en bråkdel av), sen kollade vi på Step up med snygga Channing Tatum i huvudrollen. Mums säger jag bara! Tack för igår, mina fina.


Idag blir det favorit i repris - jobb. Ska dock försöka att INTE sumpa glassmaskinen idag igen. Gårdagens misstag var ingen hit vill jag lova!

Så kom och köp glass och lyxshakar idag, för det ser ut att bli toppenväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...