fredag 13 april 2012

Ullaredsshopping!!

Har ju glömt att visa vad jag köpte på Ullared!! 

Här kommer ett urplock. 


Dansfilmer 30 kr styck - klart jag slog till och köpte 3 st!! 

Pysselsaker till min scrapbook. 

När det är billigt köper man gärna två av allt! =) 

En riktigt praktisk grej - en mobilhållare att ha på gymmet! Guld värt. 

Lite skor - söta blommiga och retro Björn Borg. 

Bruna och svarta pumps - mycket efterlängtat!!

Hittade även några klädesplagg. En pippitröja, ett träningslinne, ett leopard linne och en basic kofta. 

Äntligen äger jag en hissgardin - så fint!!

En ny sovrumslampa, hoppas verkligen att den kommer passa.

Vårat största fynd - en griffeltavla för ynka guldpengen!

HOME bokstäver har vi kollat länge på och nu slog vi till. De pryder fint vår hallhylla.

Utöver det här köpte jag lite hushållsartiklar och underkläder, men de bilderna skippar vi. =)  

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina fynd ni hittade på Ullared! Passade lampan? Hissgardinen ska den sitta i sovrummet?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...