onsdag 11 april 2012

Dagens fail

Idag har jag lärt mig en viktig läxa, genväg = senväg!! Var på väg till jobbet och skulle spara lite tid, (trodde jag) så jag genade över en leråker. Det var det dummaste jag kunde ha gjort!! Hjulen slutade att rulla efter halva åkern så jag fick släpa och bära cykeln den andra halvan. Cykeln, skorna, händerna, jackan och tröjan blev leriga. Jag blev dessutom svettig och sen till jobbet! Fet fail på den.


Dock fick dagen en fin vändning. Vi hade säljkurs med jobbet som var riktigt bra!! Humöret och motivationen var på topp. Sen är det alltid kul att få träffa kollegorna utanför jobbet och dessutom alla på samma gång! Det händer ju aldrig annars.

Kvällen avslutas med lite kvalitetstv à la Big Brother och Glee. Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. HA HA HA HA!!!! grina av skratt när jag läste!! tokfia!!!

    Puss
    Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...