lördag 21 april 2012

Fredagsgodis

Igår var det dags för min sista engagemangsfest någonsin. Usch, det låter så trist att säga den sista, men det stämmer ju. Det kommer inte att bli några fler, i och med att jag läser sista terminen. Temat för festen var "What's in your candybag?" Folk var utklädda till alla möjliga sötsaker. Bäst var nog killen som var karamellkungen! Själv var jag utklädd till en Bassett allsort (rosa, svart, rosa) i brist på tid och kreativitet. Det bjöds på godis, god mat, lekar och Dynamicus kanske hittills bästa spex.














Som tack för mitt engagemang inom PVD fick jag en fin liten pin.


Bästa Sandra kom till festen lite senare. Vi hängde ett tag, sen drog vi till donken och sen vidare hem till mig. Vi satt och pratade till efter 02 och vi hade lika gärna kunnat sitta hela natten, för vi har alltid mycket att prata om!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...