tisdag 3 april 2012

Speed-shopping

Erik har länge behövt nya t-shirtar, så vi drog upp till Gränby för att speed-shoppa. Han är helt otrolig, på mindre än en timme hann vi gå in i fyra olika butiker, prova och köpa totalt sju t-shirts och ett par kallingar! Erik vet vad han vill ha och kör på det. Enkelt.


Jag är ju mer en sånn som älskar att vandra runt i butikerna i timmar, klämma, känna och prova. Kan ibland sluta med att jag inte ens köper något. Men idag fick jag också lov att speed-shoppa. Sprang in på Gina och hittade något jag kikat på ett tag. Klart jag slog till när min storlek fanns inne! Tröjan har så härliga färger!


Till middag slängde vi ihop en pasta carbonara. Det blev supergott och vi fick några matlådor till jobbet imorgon. Win win.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...