söndag 22 april 2012

En festlig lördag

Det var inte det lättaste att få till en bild på mina fina kollegor, men efter några omtagningar blev det bra. ;)


En av dem är nämligen lite kameraskygg...




Någon vinare senare drog vi vidare till flurran. Jag lyckades även denna gång lura med mig Jas dit!!


Väl där träffar vi på två sköna bönor. Släkten är värst, eller hur var det? ;)


Sen kom även mina fina tjejer och joinade oss på Flustret.


Och bästa Sarah var såklart på plats. Har alltid lika kul med henne!


Dansgolvet och knaspojkarna.


Härliga tjejer!!

Träffade på massa annat roligt folk också, speciellt på vägen hem, men där finns inga bilder. Tack alla ni som förgyllde min kväll igår, jag hade sjukt kul!! (det får jag sota för idag, men det är det värt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...