tisdag 6 mars 2012

Vilken härlig dag

Min första dag som 26 åring blev mycket bättre än väntat! Jag trodde att min datalabb skulle sträcka sig från 8.15 till ca 16.00, att jag sedan skulle ha eventmöte mellan 16 och 18 och till slut en intervju mellan 18 och 20. Som gräddet på moset är jag sjuk, så jag trodde att dagen skulle bli tung. Men tji fick jag!!

Sandra är min labbgud och vi trixade ihop rapporten lagom till klockan slog 13.30!! 

 
Hur spenderar man bäst några lediga timmar, jo i solen såklart!!
Vi fick oss ett bra snack i över två timmar, det var så
varmt i solen att både jackan och tröjan åkte av till slut!! =)



Min dag blev ännu bättre då Erik helt plötsligt dök upp på skolan. Han skulle plugga med några kompisar. (dock trodde jag att han kom för att överraska mig med blommor, men jag hade fel.) Men det gjorde inget, gör jag fick ju nöjet att träffa min karl mitt på blanka dan!! 

Intervjun som jag skulle hålla lyckades jag genomföra lite tidigare så när jag var klar vid 18 cyklade jag och Erik ner på stan för att mysa till det med lite födelsedagsmiddag. Efter lite överläggning bestämde vi oss för att äta på italienska Trattoria Commedia. 



Jag var supernöjd, för jag fick både glutenfritt vitlöksbröd och glutenfri pasta!! tjoho. 
Dessutom hade jag det bästa av sällskap och en orörd plånbok efteråt! ;) 
Tack älskling!! 


Efter middagen var vi så mätta så vi fixade efterrätten hemma, lite senare, istället.


Sist men absolut inte minst måste jag ju nämna alla gratulationer jag har fått idag. Åsa och Mats ringde först av alla och sjöng, sen fick jag även mer sång och massa fina sms under dagen.  Det har varit helt sjukt, min mobil har vibrerat HELA dagen, ibland har jag fått tre-fyra stycken grattis i minuten.  Totalt sett fick jag ÖVER TVÅHUNDRA grattis på facebook. Jag är så tacksam för de som har tänkt på mig och grattat mig idag, jag har verkligen fina vänner!! Man borde ha födelsedag lite oftare, för det finns nog ingen dag där man blir så uppmärksammad som man blir på sin födelsedag!! Jag är tacksam för att min dag blev så bra som den blev och nu går jag och lägger mig med ett leende på läpparna. 

Efter 123 började facebook räkna om från 0 igen. 
Så minst 86 personer till hann skriva något på min "wall". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...