fredag 30 mars 2012

Dagens möte

Vilket väder vi fick idag!! Sol, regn, snö och uppehåll om vartannat. 
Sen kom till och med regnbågen på besök.

Jag hoppade på cykeln och drog till Gränby i regnet, skulle möta upp Johanna och Stella.
Söta tjejer det där!
Jag som bara skulle möta upp tjejerna en snabbis hamnade istället på H&M.
Det blev en långkörare, provade en massa kläder och tog massa knasiga kort. 
Bjuder på ett av dom. haha =) 
Efter nån timme kom jag hem med de här tröjorna. Det märks att det är vår, kläderna går i ljusa, härliga färger. Dessutom hade jag tur, handlade man för 100 kr fick man ett presentkort värde 50 kr att handla för from den 11 april och eftersom jag handlade på båda våningarna kammade jag hem 2 stycken presentkort. Katjiiiiing .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...