fredag 2 mars 2012

Jag ska allt ha det bra ikväll

När jag väl lyckades ta mig från Rådhuset åkte jag till Willys för lite handling. 
Hittade till min stora förtjusning nya glutenfria produkter!! Woooop.


Efter att ha missat värdefull kompistid och var bitter över det fick jag den här bilden skickad till mig av Erik. Han e söt han. Så vi bestämde oss för tacos och vin imorrn kväll. Men varför vänta på lördagen, fredagskvällen är ju minst lika värdefull!!! 
Jag slog på stort och använde till och med mitt nya förkläde.


Gissa vad jag blev sugen på...


P I Z Z A ! ! !


Blev USA inspirerad och gjorde såklart en pepperonipizza med mozzarella!

Ingen pizza utan pizzasallad!! 

Passade även på att testa en ny loka! Möms


För att mysa till det lite extra passade jag på att köpa hem lite lösgodis. 
Klassiker. 


Nu måste jag fortsätta jobba med bordsplaceringen, har 250 personer som ska få sig en bra plats. 
Kraven är stora, det är många som har önskemål. Som tur är har jag bästa Loreen i lurarna. 
Låtarna har äntligen släppts!! Lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...