lördag 17 mars 2012

Arg som ett bi

Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och våra gäster - för det mesta... men när det kommer puckon till restaurangen kan jag inte hjälpa att jag ibland blir arg som ett bi!! En gäst filmade oss i driven idag. När jag blänger argt och frågar honom vad han filmar för något, svarar han inte utan fortsätter att filma. Jag tittar på min kollega och på killens medresenärer på ett sätt som klart och tydligt visar hur missnöjd jag är med situationen och hur DUMT han beter sig. Han slutar inte filma. Jag går därifrån. Han slutar enligt min kollega fortfarande inte att filma. Jag kollar med chefen. Mycket riktigt, man FÅR INTE filma personalen eller i restaurangen, då ska vi matvägra honom tills han slutat filma. Vilken idiot! Nästa gång får han banne mig ingen mat!!!!! Tacka vet jag de härliga gästerna som är trevliga och uppskattar vår service, de gör verkligen min dag. Likaså mina kollegor, de är guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...