tisdag 24 januari 2012

Sömntutan

Imorse var jag iväg till skolan på möte. Jag hade ont i magen, men det gick över. Efter skolan skulle jag ha åkt hem och rensat förrådet, men jag cyklade till Erik istället. När jag kom hem igen vid 11 tiden la jag mig och sov... Jag var uppe en sväng vid 14 men mådde illa så jag gick och la mig igen. Nu är klockan nästan 17 och jag sovit från och till ända sen jag kom hem!!!
Det är inte normalt att sova i nästan sex timmar på eftermiddagen, (speciellt inte fullt påklädd), så någonting är ju uppenbarligen fel! Vill verkligen inte bli sjuk! Stackars Erik har fått passa upp på mig de små stunder jag har varit vaken. Ska försöka ta mig ut till vardagsrummet och kolla på film med honom, måste vara vaken en stund om jag ska kunna sova inatt... Lite mat och dryck kanske också hjälper, har inte fått i mig något sen frukost.

Det är så typiskt att man blir dålig när man har ett massa att uträtta. Var det här resultatet av min karma tro..? (se tidigare inlägg)
Hoppas ni har haft en fin tisdag iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...